^ВГОРУ

  • Лаборант хімічного аналізу
    Лаборант хімічного аналізу
    Детальніше...
  • Муляр, Електрозварник ручного зварювання
    Муляр, Електрозварник ручного зварювання
    Детальніше...
  • Кухар
  • Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування
    Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування
    Детальніше...
  • Електрослюсар з ремонту і обслуговування автоматики та засобів вимірювань електростанцій
    Електрослюсар з ремонту і обслуговування автоматики та засобів вимірювань електростанцій
    Детальніше...
  • Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів, Електрозварник ручного зварювання
    Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів, Електрозварник ручного зварювання
    Детальніше...


НАШІ КОНТАКТИ
тел(05747)5–31–44
факс (05747)5–31–69
E-MAIL:
 pr.zmiivenerg@ptukh.org.ua
НАША АДРЕСА :
індекс 63460
Харківська область
Зміївський район
смт. Слобожанське
вул. Спортивна 15-Б
Рыболовные катушки http://nachodki.ru/shop/okhota-turizm-rybalka/katushki.html на сайте nachodki.ru

 

 

Сучасна професійно-технічна освіта повинна бути спрямована на підготовку фахівців в умовах постійного розвитку ринку праці.

У зв’язку з цим, виникає необхідність підготовки робітника нової формації та реформування професійно-технічної освіти, що працює на відтворення трудового потенціалу країни.

 Формування учнівського колективу

 Формування контингенту учнів в ліцеї здійснюється відповідно до обсягів державного замовлення, договорів про надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти між замовником робітничих кадрів та професійно-технічним навчальним закладом та згідно з діючими Правилами прийому до Зміївського професійного енергетичного ліцею за професіями на базі 9–ти класів з наданням повної загальної середньої освіти та на базі 11-ти класів.

На початок  2017/2018 навчального року контингент учнів складав 348 чол.

З них на 1 курс навчання прийнято 150 чол.

Професія

курс

ПЗСО

БЗСО

всього

1

2

3

Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів; електрозварник ручного зварюванння

29

24

25

0

78

78

Муляр; електрозварник ручного зварювання

46

19

29

21

73

94

Електрослюсар з ремонту й обслуговування автоматики та засобів вимірювань електростанцій

25

25

26

0

76

76

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

20

0

0

20

0

20

Кухар

30

26

0

0

56

56

Лаборант хімічного аналізу

0

0

24

0

24

24

Всього

150

94

104

41

307

348

 План набору виконано на 100 %.

Випуск у 2018 році склав 141 учнів. До державних кваліфікаційних атестацій було допущено 141 учнів.

Отримали дипломи кваліфікованого робітника 139 учнів , довідки – 2 учня.

Дипломи з відзнакою отримали 17 учнів.

Отримали кваліфікацію з двох професій 72 учнів.

Отримали атестати про повну загальну середню освіту 102 учнів.

Втрати контингенту з різних причин склали 13 осіб.

Працевлаштувалися на робочі місця – 135 чол.

Продовжили навчання у ВНЗ – 37 чол.

 Організація навчально-виробничої діяльності

 Навчально-виробнича діяльність в ліцеї проводиться згідно з річним планом роботи педагогічного колективу. План роботи навчального закладу розроблений відповідно до вимог Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах, розглянутий та затверджений на засіданні педагогічної ради. 

В педагогічному кабінеті є навчально-методична документація з планування навчально-виробничої діяльності – методичні рекомендації щодо планування, зразки планів роботи, довідникова література.

Поурочно-тематичні плани розроблені викладачами і майстрами виробничого навчання на кожен предмет і з кожної професії, розглянуті на засіданнях методичних комісій і повністю відповідають вимогам робочих навчальних планів і робочих навчальних програм.

Навчально-виробнича діяльність в ліцеї проходить згідно розкладу занять, затвердженого директором ліцею і погодженого з районною санітарно - епідеміологічною станцією. Розклад занять відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Розклад забезпечує стовідсоткове виконання навчальних планів, але допускається корегування, наприклад,  деякі лабораторні роботи замінюються уроками теоретичного навчання в зв’язку з відсутністю необхідного обладнання. План лабораторних робіт виконується на 75 % .

 Протягом 2017/2018 н.р. проводилися заходи по забезпеченню якісного виконання навчальних програм і планів, а саме:

  1. Проведення інструктивно-методичних нарад з майстрами в/н з питань організації навчально-виробничого процесу у 2017/2018 н.р. заступником директора з НВР, старшим майстром  ліцею.
  2. Проведення індивідуальних консультацій з викладачами і майстрами в/н заступником директора з НВР, методистом, старшим майстром, головами методичних комісій  ліцею. 
  3. Проведення консультацій з предметів загальноосвітньої та професійно-теоретичної підготовки.
  4. Проведення конкурсів фахової матерності «Кращий за професією»:

з/п

Професія

ПІБ

майстра в/н

Сума набраних балів

з максимально можливих (%)

2015/2016 н.р.

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

  1.  

Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів

Міндарь Н.В.

Ситіна І.В.

Шрамко Л.Д.

Штефан Є.П.

171/200

86%

101/107

94%

104/107

97%

  1.  

Електрозварник ручного зварювання

Острась З.М.

Заброда Є.М.

81/85

95%

74/85

87%

83/85

97%

  1.  

Муляр

 

Шипілов М.С.

Єльцов М.Г.

Бурикін О.М.

84/87

96%

74/85

87%

73/87

83%

  1.  

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

Шкадіна А.І.

Мазур О.О.

75/95

78%

91/95

95%

83/95

87%

  1.  

Кухар

Воскобойнікова Т.В.

Щербак О.В.

Лаврик Д.О.

165/185

89%

105/170

62%

148/170

87%

  1.  

Лаборант хімічного аналізу

Жигурова Н.І.

116/124

94%

106/124

86%

125/130

96%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На підставі вищевикладених у таблиці результатів конкурсів фахової майстерності можна зробити висновок, що рівень знань і вмінь призерів конкурсів:

збільшився  з таких професій:

-        Кухар на 25 %;

-        Електрозварник ручного зварювання на 10 %;

-        Лаборант хімічного аналізу на 10 %;

-        Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів на 3 %.

зменшився  з таких професій:

-        Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування  на 4 %;

-        Муляр на 8 %; 

Кожного навчального року в ліцеї є кращі учні які отримують підвищені розряди й дипломи кваліфікованого робітника з відзнакою:

 

Кількість учнів

2016/2017 н.р.

2017/2018 н.р.

Підвищені розряди

11

18

Дипломи кваліфікованого робітника з відзнакою

15

17

Для учнів ІІІ курсу обов’язковими були атестація з української мови (у формі ЗНО), обов’язковими були атестація з математики або історії України (за вибором учня), а також одного профільного предмета за вибором (фізика або біологія).

За вибором учнів груп С – 15, С – 55, С – 75 94 було обрано математику та фізику. Учні групи С – 65 обрали математику та біологію. 

Проведено моніторинг результатів ДПА у 2017/2018 навчальному році у порівнянні з результатами минулого 2016/2017 навчального року. Учні мають в більшості достатній і середній рівень знань.

Відбулося зменшення середнього балу  майже на 1 бал з усіх навчальних предметів, окрім біології.

Проведено моніторинг результатів обласних контрольних робіт з предметів професійно-теоретичної підготовки серед учнів ПТНЗ у 2017/2018 навчальному році у порівнянні з результатами минулого 2016/2017 навчальному році. Учні мають в більшості достатній рівень знань.

Відбулося збільшення якості знань учнів  майже з усіх вищевказаних предметів, окремо треба відмітити збільшення відсотку якості знань учнів з предмету «Спеціальна технологія» з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування». 

10.1.   Показники загального середнього балу по групах:

Група

Середній бал

по групі

за І семестр

2017/2018 н.р.

Середній бал по групі

за ІI семестр

2017/2018 н.р.

Класний керівник

майстер групи

С – 17

6,0

6,4

Єльцова О.О., Ситіна І.В.

С – 57

5,9

6,4

Павлюк Л.Л., Мазур О.О.

С – 77

5,6

5,6

Бондаренко В.А., Шипілов  М.С.

С – 97

6,5

6,8

Нікуліна І.П.,

Воскобойнікова Т.В., Лаврик Д.О.

С – 16

5,7

6,3

Ворона А.А., Острась З.М.

С – 56

5,6

6,3

Тіщенко Ю.В., Ситін А.В.

С – 76

5,5

5,9

Кінсфатор О.В., Заброда Є.М.

С – 96

6,6

6,7

Риженко В.С.,  Щербак О.В.

С – 15

6,2

6,5

Старусьова М.О.,

Міндарь Н.В., Шрамко Л.Д.

С – 55

5,9

6,6

Перова Т.В., Корнійчук З.М.

С – 65

7,0

6,5

Кравцева А.В., Жигурова Н.І.

С – 75

6,0

5,7

Сологуб О.Ю., Штефан Є.П.

Т – 127

7,6

7,5

Шкадіна А.І.

Т – 177

7,3

8,0

Єльцов М.Г.

 Моніторинг результатів НДУ за ІІ семестр 2017/2018 навчальний рік у порівняні з результатами   І семестру 2017/2018 навчального року  має такий вигляд:

-     середній бал по групі підвищився в таких навчальних групах: С-17, С-57, С-97, С-16, С-56, С-76, С-96, С-15, С-55, Т-177;

-     середній бал по групі не змінився в групі С-77;

-     середній бал по групі зменшився в таких навчальних групах: С-65, С-75, Т-127.

 10.2.     Показники середнього бала з виробничого навчання по групах:

Група

Середній бал

з в/н

за І семестр

2017/2018 н.р.

Середній бал

з в/н

за ІІ семестр

2017/2018 н.р.

Майстер групи

С – 17

7,7

9,0

Ситіна І.В.

С – 57

9,0

8,8

Мазур О.О.

С – 77

8,1

8,3

Шипілов  М.С.

С – 97

9,1

9,0

Воскобойнікова Т.В., Лаврик Д.О.

С – 16

7,5

8,5

Острась З.М.

С – 56

8,3

8,1

Тіщенко Ю.В., Ситін А.В.

С – 76

6,9

7,5

Заброда Є.М.

С – 96

9,4

8,6

Щербак О.В.

С – 15

9,1

9,1

Міндарь Н.В., Шрамко Л.Д.

С – 55

8,8

8,8

Корнійчук З.М.

С – 65

9,2

9,2

Кравцева А.В., Жигурова Н.І.

С – 75

8,3

8,4

Штефан Є.П.

Т – 127

8,4

8,3

Шкадіна А.І.

Т – 177

7,5

7,8

Єльцов М.Г.

 -     середній бал з виробничого навчання покращився в групах: С-17, С-77, С-16, С-76, С-75, Т-177;

-     середній бал з виробничого навчання залишився на тому ж рівні в групах С-15, С-55, С-65;

-     середній бал  з виробничого навчання зменшився в таких навчальних групах: С-57, С-97, С-56, С-96, Т-127.

         Лідером високих показників НДУ є такі навчальні групи, а саме:

 С-17 - майстер виробничого навчання Ситіна І.В.,

С-16 - майстер виробничого навчання Острась З.М.

10.3.   Моніторинг навчальних досягнень  з предметів професійно-теоретичного підготовки дав такі результати:

 

ПІБ

 

Предмет

І курс

ІІ курс

ІІІ курс

ТУ

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

І сем

ІІ сем

І сем

ІІ сем

І сем

ІІ сем

І сем

ІІ сем

Павлюк Л.Л.

Спецтехнологія

7,5

6,9

6,4

6,9

7,2

8,1

7,1

8,0

Перова Т.В.

Електротехніка

5,8

6,3

6,1

7,0

7,2

7,3

7,0

7,8

Ворона А.А.

Спецтехнологія зварників

-

-

7,1

7,1

7,7

-

-

-

Бикова Н.А.

Технологія кам’яних робіт

6,9

6,6

-

-

-

7,6

-

-

Лаврик Д.О.

Технологія приготування їжі

7,7

7,6

7,7

7,5

-

-

-

-

Старусьова М.О.

Спецтехнологія слюсарів

7,0

7,1

-

-

8,0

8,1

-

-

Єльцов М.Г.

Технологія кам’яних робіт

-

-

-

-

-

-

8,2

8,3

Кравцева А.В.

Хімічний аналіз

-

-

-

-

8,0

8,5

-

-

Показники навчальних досягнень з професійно-теоретичної підготовки збільшилися з таких предметів: спецтехнологія електрослюсарів, спецтехнологія слюсарів, електротехніка, хімічний аналіз.

Показники навчальних досягнень з професійно-теоретичної підготовки зменшилися з таких предметів технологія кам’яних робіт та технологія приготування їжі.

 10.4.   Моніторинг навчальних досягнень  з предметів загальноосвітньої підготовки дав такі результати:

 

ПІБ

 

Предмет

І курс

ІІ курс

ІІІ курс

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

2017/2018

н.р.,с/бал

І сем

ІІ сем

І сем

ІІ сем

І сем

ІІ сем

Риженко В.С.

Українська мова

4,6

5,1

5,3

6,3

4,9

5,0

Українська література

4,9

5,5

5,7

5,5

4,8

5,3

Нікуліна І.П.

Історія України

4,9

5,0

4,8

5,4

5,3

5,3

Кінсфатор О.В.

Інформатика

8,0

7,7

7,1

6,7

-

-

Сологуб О.Ю.

Математика

4,5

4,2

4,1

4,4

4,7

4,9

Криштопа Р.В.

Фізика

5,1

4,7

3,6

3,9

4,6

5,3

Кравцева А.В.

Хімія

4,6

5,3

4,4

5,6

-

-

Щербакова В.В.

Біологія

5,2

5,5

5,0

5,1

5,2

6,1

Шишкова І.І.

Англійська мова

4,2

4,8

4,2

4,6

4,3

4,7

Єльцова О.О.

Зарубіжна  література

5,5

5,8

5,4

5,6

-

-

Бондаренко В.А.

Фізична культура

7,3

7,3

5,6

6,3

6,2

6,7

Шипілов М.С.

Захист Вітчизни

8,2

8,3

8,3

8,3

-

-

Показники навчальних досягнень з загальноосвітньої підготовки збільшилися з усіх предметів окрім інформатики.

 На педраді були розглянуті питання: 

1.  Аналіз якості знань першого курсу за результатами діагностичних контрольних робіт.

2. Стан викладання виробничого навчання з професії «Кухар».

3. Стан викладання  та якість знань учнів з предмета «Фізика» та шляхи його поліпшення.

4. Перевірка ведення журналів теоретичного навчання і журналів виробничого навчання. Викладачі і майстри виробничого навчання були ознайомлені із зауваженнями та усунули недоліки.

5. Проведення профорієнтаційної роботи:

6. Закріплення педагогічних працівників за загальноосвітніми школами, відвідування їх з метою проведення профорієнтаційної роботи.

7. Участь закріплених педагогічних працівників у батьківських зборах учнів випускних класів шкіл.

8. Організація екскурсій для учнів шкіл по виробничим майстерням, навчальним кабінетам, гуртожитку.

9. Виготовлення, розміщення інформаційних матеріалів на сайті ліцею щодо профорієнтаційної роботи.

10. Проведення спільного профорієнтаційного заходу з службою зайнятості та випускниками шкіл Зміївського району.

11. Проведення дня відкритих дверей.

12. Створення та робота приймальної комісії. 

АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ

за 2017/2018 навчальний рік

Виховна робота у Зміївському професійному енергетичному ліцеї у 2017/2018 навчальному році проводилась відповідно до Законів України «Про освіту», «Пропрофесійно-технічну освіту». У своїй роботі адміністрація керувалась наказами та інструктивно-методичними листами Міністерства освіти і науки, розпорядчими документами Департаменту  науки і освіти Харківської облдержадміністрації з питань виховної роботи.

У навчальному році педагогічний  колектив працював над вивченням та впровадженням в практику методичної проблеми з питань виховної роботи «Формування загальнокультурних, громадянських та здоров’язберігаючих компетентностей особистості учня засобами позаурочної виховної роботи». Сплановані заходи були спрямовані на формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людини направленої на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні. План виховної та профілактичної роботи  за 2017/2018 навчальний рік виконана на 97%. 

Пріоритетні заходи позаурочної виховної роботи у 2017/2018 навчальному році:

  1. заходи спрямовані на формування засад здорового способу життя - 15%;
  2. морально-правове виховання, профілактика правопорушень – 18 ;
  3. навчальна мотивація -12%;
  4. творчість-12%;
  5. оволодіння професією, компетенціями особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як професіонал - 16%;
  6. національно-патріотичне, громадянське та військово- патріотичне виховання - 29 %.

Названими напрямками роботи було охоплено практично 100% учнів.

Виховна та профілактична робота в навчальних групах проводилась відповідно до планів,  виконання яких в середньому склало  91%. Оцінка діяльності  класних керівників навчальних груп проводилась  через відвідування  виховних годин, рівень оформлення ділової документації, своєчасність та якість  надання звітів і, в основному, через конкурс «Група року».

Підсумки конкурсу „Краща група  2017/2018 навчального року» 

група

2015/2016 н.р.

2016/2017 н.р

2017/2018 н.р.

Місця по курсам

В порівнянні

з 2016/2017

 

I курс

 

 

І семестр

ІІ семестр

 

 

С-17

0

0

36.2

37.4

III

не порівнювалось

 

С-57

0

0

47.5

52.3

I

 

С-77

0

0

34.2

34.2

IV

 

С-97

0

0

49.0

53.3

І

 

ІІ курс

 

С-16

0

47.4

50.2

III

+2.8

+2,2

С-56

0

52.3

53.5

+1.2

+2,8

С-76

0

48.2

50.2

IIІ

+2.

+1,2

С-96

0

52.3

54.5

І

+2.2

-0,3

ІІІ курс

 

С-15

48.2

47.2

47.3

IIІ

+0.1

 

С-55

52.3

51.5

49.0

II

-0,7

 

С-65

52.3

50.2

50.4

І

+0,2

 

С-75

47.4

48.5

47.7

IV

-0.8

 

група

2015/2016 н.р.

2016/2017 н.р

2017/2018 н.р.

Місця по курсам

В порівнянні

з 2016/2017

 

На разі  можна констатувати: виховна та профілактична робота в навчальних групах за основними напрямками проводилась на оптимальному рівні, протягом навчального року  відслідковувалась,  в основному,  позитивна динаміка  рівня активності колективів навчальних груп.

Робота в гуртожитку проводилась відповідно до плану роботи на навчальний рік, зокрема: організовано  та проводиться  конкурс «Краща кімната»; трудові акції «Гуртожиток –наш дім»; регулярно проводились бесіди з питань правомірної поведінки, здорового способу життя, взаємостосунків з однолітками, профілактики шкідливих звичок; тематичні вечори:  «Давайте познайомимось», «Школа взаємин»,  «Барви осені»,  «Нащадки козацької слави», «Новорічна казка» та ін.. План виховної роботи гуртожитку за навчальний рік  виконано на 97%.

Робота гуртків та спортивних секцій. У 2016/2017 н.р. у ліцеї 2 штатні одиниці керівників гуртків, працювало 6  гуртків: театральний «Сценічна майстерність», художнього читання "Ліра", інормаційно-публіцистичний «Пульс ліцею» (Москаленко Т.П.),  «Вокальний світ » (Водолагіна В.В.), електротехнічний гурток «Електра» (майстер виробничого навчання Ситін А.В.), гурток декоративно-прикладної творчості «Домобуд»  (Чумакова Н.Т., вихователь)., до яких було зараховано 139 учнів.  Протягом року керівниками гуртків художньої самодіяльності презентовано заходи  до Дня знань, Дня працівника освіти, конкурсно-розважальна програма «Посвята в ліцеїсти», конкурс «Ліцей має талант»,  заходи до Нового року та Святого Миколая та ін. Керівником гуртка Чумаковою Н.Т проведено конкурс малюнків за оповіданнями В.Сухомлинського. Робота гуртків названих вище відмічена грамотами Харківського обласного будинку технічної та декоративно – прикладної творчостіза результатами обласних оглядів-конкурсів художньої самодіяльності, технічної та декоративно-прикладної творчості.

 На засіданнях методичної комісії класних керівників порушувались питання «Методика планування», «Нормативно-правова база виховної роботи», «Психолого-педагогічні основи спілкування з учнем». План роботи  методичної комісії класних керівників виконано в повному обсязі.

Профілактична та право виховна робота  проводилась відповідно до плану роботи штабу з профілактики правопорушень,  орієнтовної тематики бесід з правової освіти, індивідуальної роботи з учнями, що потребували особливої педагогічної уваги, з батьками учнів (осіб, що їх замінюють). Плани роботи  з право освітньої роботи та профілактики правопорушень виконані.

Порівняльна діаграма кількості учнів, що перебувають на обліку. 

У цілому виховний процес у Зміївському професійному енергетичному ліцеї  здійснювався на  засадах компетентнісно зорієнтованого розвитку особистості, задачі поставлені перед педагогічним колективом на навчальний рік виконані.

 Завдання педагогічного колективу

на 2018/2019 навчальний рік (виховна робота)

  1. створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та    власних інтересів;
  2. формування й розвиток  професійно й життєво ціннісних компетентнісних характеристик у майбутніх кваліфікованих робітників;
  3. формування у учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури; 
  4. виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я. 

Аналіз роботи психологічної служби

за 2017/2018  навчальний рік        

У 2017/2018 навчальному році проводились наступні дослідження:

-          Анкетування першокурсників з метою вивчення схильності учнів до шкідливих звичок;

-          Діагностика агресивної поведінки;

-          Діагностика типу темпераменту;

-          Виявлення акцентуацій характеру;

-          Діагностика суїцидної поведінки;

-          Анкетування учнів: «Що я знаю про СНІД? »;

-          Оцінювання комунікативних та організаторських схильностей;

-     Діагностика учнів з метою виявлення рівня тривожності;

-     Діагностика випускників – сиріт для написання психологічних характеристик;

-     Опитування випускників ліцею «Психологічна готовність випускників ПТНЗ до трудової діяльності»;

- Діагностика учнів з метою виявлення рівня невротизації. 

Отримані результати дають можливість зробити висновки, що кількість учнів, які проявляли ворожість та агресивність зменшилась. Можна припустити, що і кількість конфліктних ситуацій у групах теж зменшилась. Це може свідчити про успішну адаптацію учнів до умов закладу професійної освіти та особливостей освітнього  процесу.

 Враховуючи результати всіх діагностик була проведена корекційна, розвивальна та профілактична робота:

(заняття з елементами тренінгу, профілактичні бесіди, виступи на класних годинах)

-          «Я - особистість»,

-          «Відповіді психолога»,

-          «ВІЛ/СНІД та його профілактика»,

-          «Захист від небезпек у мережі Інтернет»,

-          «Вчимося спілкуватися»,

-          «Подолання агресивної поведінки підлітків»,

-          «Позитивне значення толерантності»,

-          «День всіх закоханих»,

-          «Як оминути тенета торгівця людьми»,

-          «12 пунктів самовиховання»,

-          «Три кити подолання стресу»

-         «День всіх закоханих» (інтерактивна газета, музичні перерви).

Індивідуальні та групові консультації учнів з питань :

-     «ВІЧ/СНІД: міфи і факти»;

-     «Захист від небезпек у мережі Інтеренет»;

-     «Психологічні особливості підліткового віку»;

-     «Стоп! Наркотик»;

-     «Позитивне значення толерантності»;

-    «Підготовка до ЗНО та ДПА»;

-     «Особистісний розвиток»;

-     «Стосунки з однолітками. Дружба. Кохання. Конфлікти.»;

-      Питання  ХПСШ, та раннього статевого життя;

-      Пагубний вплив наркотиків на організм людини, загроза життю;

-     Профілактичні бесіди з  учнями «групи ризику» з питань профілактики шкідливих звичок (алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії і токсикоманії) з метою запобігання дитячій безпритульності, соціальному захисту і профілактиці правопорушень серед неповнолітніх.

Оформлення стенду «Психологічна служба» протягом року за темами:

  • «Типи поведінки в конфлікті»;
  • «Складові здорової людини»;
  • «Скажи наркотикам НІ»;
  • «Міжнародний день захисту тварин»;
  • «Міжнародний день толерантності»;
  • «Рекомендації щодо складання ЗНО та ДПА»;

Робота з педагогічним колективом.

Виступи на педрадах, методичних комісіях, тренінгові заняття:

-          «Ефективні стратегії вирішення конфліктів»;

-          «Ознаки суїцидального ризику»;

-          «Психологічний аспект превентивного виховання»;

-          «Методичне засідання з молодими фахівцями» (з елементами тренінгу);

-          «Психологічна грамотність педагога» міні – тренінг.

Індивідуальні консультації викладачів та майстрів:

  • «Як захистити себе від стресу»;
  • «Конфліктні ситуації. Їх вирішення та попередження»;
  • «Прояви наркотичної залежності»;
  • «Прояви суїцидної поведінки»;
  • «Спілкування з учнем, враховуючи його тип темпераменту».

 У 2017/2018 н/р приймала участь у семінарі Науково-методичного центру  професійно-технічної освіти у Харківській області – проводила  міні –тренінг «Психологічна грамотність педагога». Приймала участь у обласному огляді -конкурсі інформаційно- методичного забезпечення роботи психологічної служби закладів професійної освіти. Постійно відвідую обласні семінари та вебінари. Підготувала статтю до друку «Психологічна грамотність педагога» для Вісника Профосвіти. Підготувала доповідь та презентацію «Роль психологічної служби у самовдосконаленні та соціалізації учнів закладів професійної (професійно – технічної) освіти.» для вебінару Науково-методичного центру  професійно-технічної освіти у Харківській області (27.08.2018р).

       З метою подолання негативних проявів у розвитку підлітків, покращення адаптації учнів до нових умов навчання, усвідомлення себе, як учня ліцею, більш глибокого знайомства учнів в групі  між собою, створенням доброзичливих стосунків в навчальних групах психологічною службою ліцею була розроблена програма «Мій світ». Основна ідея занять — допомогти підліткам стати самими собою, сприй­няти і полюбити себе.

Мета програми: допомогти дітям пізнати себе, свої позитивні і негативні якості, сильні й слабкі сторони; розвинути почуття влас­ної гідності, перебороти невпевненість; навчитися керувати своїм внутрішнім світом. Найбільш успішно і повно реалі­зувати себе в поведінці та діяльності, ут­вердити свої права і власну цінність.

       Психічне здоров’я є одним із найважливіших факторів успішної адаптації та самореалізації підлітка. Доведено, що ефективність адаптації в значній мірі залежить від того, наскільки адекватно особистість сприймає себе й навколишній світ, свої соціальні відносини і можливість їх конструювання й зміни, трудову діяльність, побутову сферу та ін.

       Головною метою роботи психологічної служби ліцею на 2018/2019 навчальний рік є – розвиток особистісної сфери учнів та психологічної грамотності усіх членів навчально- виховного процесу.

Аналіз роботи методичної служби

за 2017/2018  навчальний рік

Робота  педагогічного колективу  протягом навчального року  була  спрямована  на  реалізацію  вимог  Конституції  України, Закону  України  «Про  професійно-технічну  освіту»,  «Положенням  про  організацію  навчально-виробничого процесу  у  професійно-технічних  навчальних  закладах», «Про професійно-технічну освіту», наказів  Міністерства  освіти і науки України, організована  згідно  з  «Положенням  про  методичну  роботу в  професійно-технічних  навчальних  закладах».

            Методична  робота  з  педагогічними  кадрами  спрямована  на  формування  професійної  компетентності, збереження  та  розвиток  творчого  потенціалу  всього  колективу, вироблення інноваційного  стилю  діяльності.

У минулому навчальному році колектив розпочав роботу над методичною  темою «Створення сприятливого навчального середовища для формування у учнів бажання вчитися і на практиці реалізовувати необхідну компетентність».

             Методична робота у ліцеї здійснюється згідно з єдиним планом, який складається на навчальний рік. Плани роботи педагогічної ради, інструктивно-методичних та методичних нарад узгоджені з планами роботи методичних комісій, з перспективним планом роботи педагогічного колективу навчального закладу.

             Основною метою методичної роботи у ліцеї є забезпечення умов систематичної колективної, групової та індивідуальної діяльності педагогічних працівників, спрямованої на підвищення їх фахового та методичного рівнів та на психолого-педагогічну підготовку педагогів.

             Уся методична робота заснована на таких принципах: науковості, системності, доступності, гнучкості, конкретності, творчості.

Відповідно до річного плану роботи ліцею у 2017/2018 н.р. були проведені:  шість засідань педагогічної ради;    проведені інструктивно-методичні наради з викладачами, майстрами виробничого навчання з таких питань: « Рекомендації щодо оформлення педагогічної документації», «Інструктаж щодо ведення журналів обліку теоретичного навчання», «Складання графіка проведення контрольних робіт і відкритих уроків»,  «Результати перевірки журналів обліку теоретичного навчання», «Правові аспекти  атестації педагогічних працівників», організовано та проведено індивідуальні та групові консультації для педагогічних працівників, забезпечені умови для проведення самоосвітньої діяльності педагогів ліцею, організовано наставництво для молодих педагогів, надана методична та консультативна допомога щодо розробки навчально-плануючої документації викладачів та майстрів виробничого навчання, організована робота з взаємовідвідування уроків, організований та проведений комплекс заходів щодо діагностики навчальних досягнень учнів з предметів загальноосвітньої та загальнопрофесійної підготовки, організована робота з обдарованими учнями, забезпечене  своєчасне проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації також наданий інформаційно-методичний супровід атестації педагогічних працівників ліцею.

        Згідно з планом  роботи Зміївського професійного енергетичного ліцею та відповідно листу НМЦ ПТО у Харківській області від 31.08.2017 №01-308 «Про вхідне діагностування навчальних досягнень учнів І курсу ПТНЗ Харківської області з предметів загальноосвітньої підготовки» у вересні 2017/2018 н.р. проводилося вхідне діагностування навчальних досягнень учнів І  курсу з предметів загальноосвітньої підготовки, а саме: українська мова та література, фізика, алгебра та початки аналізу, геометрія, хімія.

Виконало роботи 98 % учнів  від загальної кількості учнів.

Результати вхідного діагностування учнів

 Предмет

І рівень

І +ІІ рівень

І+ІІ+ІІІ рівень

І+ІІ+ІІ+ІV рівень

учнів

%

учнів

%

учнів

%

учнів

%

Українська мова та література

64

65%

10

10%

0

0%

0

0%

Фізика

69

69%

21

21%

0

0%

0

0%

Алгебра та початки аналізу

31

30%

3

3%

1

1%

0

0%

Геометрія

12

12%

1

1%

0

0%

0

0%

Хімія

41

46%

0

0%

0

0%

0

0%

За результатами аналізу підсумків вхідного діагностування учнів І курсу можна зробити висновок, що учнями програмний матеріал на базовому рівні був майже не засвоєний.

Згідно з планом  роботи Зміївського професійного енергетичного ліцею та відповідно листу  НМЦ ПТО у Харківській області від 12.04.2018 №01-147 у 2017/2018 н.р. проводилось вихідне діагностування навчальних досягнень учнів ІІ (ІІІ) курсу ПТНЗ Харківської області з предметів загальноосвітньої підготовки, а саме: українська мова та література, фізика, алгебра та початки аналізу, геометрія, хімія.

Виконало роботи 97 % учнів  від загальної кількості учнів.

Результати вихідного діагностування учнів

Предмет

І рівень

І +ІІ рівень

І+ІІ+ІІІ рівень

І+ІІ+ІІ+ІV рівень

учнів

%

учнів

%

учнів

%

учнів

%

Українська мова

92

92%

38

38%

7

7%

0

0%

Фізика

88

88%

31

31%

4

4%

0

0%

Алгебра та початки аналізу

90

89%

31

31%

6

6%

0

0%

Геометрія

89

88%

31

31%

6

6%

0

0%

Хімія

87 

95%

28

30%

5

5%

0

0%

           

За результатами аналізу підсумків вихідного діагностування учнів ІІ (ІІІ) курсу можна зробити висновок, що учнями програмний матеріал на початковому рівні засвоєний майже повністю – 90%, на середньому рівні – 32%, на достатньому – 6%. 

       Відповідно до річного плану роботи ліцею та Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України в І семестрі було проведено І (ліцейний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з таких навчальних предметів: українська мова та література, історія, правознавство, іноземна мова (англійська), математика, фізика, біологія,   хімія,   інформатика.

Олімпіади було проведено в термін з 17.10.2017 по 27.10.2017.

Олімпіадні завдання та критерії їх оцінювання з кожного предмета розроблялися робочими групами та були затверджені на засіданнях методичних комісій, враховуючи методичні рекомендації МОН України.

В олімпіадах взяли участь 62 учня ліцею з I, II, III курсів.

Результати І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін загальноосвітньої підготовки серед учнів ліцею у 2017/2018 навчальному році показали, що 34 учня – переможця олімпіад (55 % від загальної кількості учасників) мають високий рівень наукової і теоретичної підготовки, вміють виконувати завдання, творчо мислити.

Переможців І етапу олімпіад з предметів загальноосвітньої підготовки викладачі підготували до участі у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів серед учнів ПТНЗ Харківської області.

Результати

участі учнів ліцею у  ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у 2017/2018  навчальному році                            

Предмет

Прізвище, і'мя та по батькові учня (учениці)

Місце, зайняте на ІІІ етапі олімпіади

Прізвище, ім’я та по батькові викладача, який підготував учня

1.

Українська мова та література

Зотов С.

15

Риженко В.С.

2.

Математика

Раєвський Д.

14

Сологуб О.Ю.

3.

Правознавство

Знахуренко О.

21

Нікуліна І.П.

4.

Англійська мова

Меньшаков Д.

4

Шишкова І.І.

5.

Фізика

Рись Д.

11

Криштопа Р.В.

6.

Історія

 

18

Нікуліна І.П.

7.

Хімія

Сібіркіна Л.

18

Кравцева А.В.

8.

Біологія

Московкін О.

7

Щербакова В.В.

9.

Інформатика

Меньшаков Д.

11

Кінсфатор О.В.

Командний рейтинг

14

 У першому семестрі проходив ІІ етап VIІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка в загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах, де учні ліцею та викладач Риженко В.С. приймали активну участь, результатами якої стали: І курс – Овчіннікова К.С. ІІ місце;  ІІ курс– Іващенко А.О.   І  місце; ІІІ курс –  Зотов С.Є. 15 місце.

            Також у 2017/2018 н.р. проходив ХVІІІ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика серед учнів  професійно-технічних закладів Харківської області, де учні ліцею посіли такі місця: Носик А.О. ( ІІ курс)  - 21 місце, Зотов С.Є. (ІІІ курс) - 22 місце. Учасників конкурсу підготувала викладач української мови та літератури - Риженко В.С.

             Слід відзначити   роботу     викладача     української      мови    та      літератури

Риженко В.С., яка підготувала ученицю І курсу Іващенко А.О., що посіла І місце у мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка.

У лютому поточного року викладачі ліцею приймали участь у виставці- огляді методичних та дидактичних матеріалів викладачів ПТНЗ Харківської області з теми: «Творча співпраця учасників навчально-виховного процесу як умова підвищення якості підготовки сучасного кваліфікованого робітника»

Результати

участі викладачів у виставці-огляді методичних та дидактичних матеріалів 

Предмет

Місце

ПІБ,

який підготував матеріали

1

Інформатика

7

Кінсфатор О.В.

2

Фізика

19

Криштопа Р.В.

3

Економіка

24

Єльцова О.М.

4

Художня культура

30

Єльцова О.О.

5

Біологія

15

Щербакова В.В.

Командний рейтинг

19


Результати

участі викладачів та майстрів в/н у огляді-конкурсі методичних розробок комплексно-методичного забезпечення уроку

Викладачі

 

Майстри виробничого навчання

 

І місце – Сологуб О.Ю.

І місце – Нікуліна І.П.

І місце – Ситіна І.В.

ІІ місце – Кінсфатор О.В.

ІІ місце – Шкадіна А.І.

ІІІ місце – Шишкова І.І.

ІІІ місце – Воскобойнікова Т.В.

        В 2017/2018 н.р. проводилася робота з підвищення професійної майстерності викладачів та майстрів в/н у таких напрямках, як проведення предметних тижнів, обмін педагогічним досвідом під час засідань методичних комісій та взаємовідвідування уроків, педрад, вебінарів, індивідуальних бесід з методистом Озеровою І.О. 

Потрібно  відзначити  роботу викладачів та майстрів в/н, які організовано і своєчасно провели свої предметні тижні з предметів: «Спецтехнологія зварників», «Охорона праці», «Правознавство», «Українська мова та література»; предметні тижні з професій: «Кухар», «Електрослюсар з ремонту та обслуговування автоматики та засобів вимірювань електростанцій»,  «Муляр».

  Для  реалізації  методичної  проблеми  та  пошуку  нових  підходів  до  покращення  якості  навчання,  з  метою  обміну  досвідом  проводились  традиційні  відкриті  уроки  теоретичного  та  практичного  навчання з предметів: «Спецтехнологія» Павлюк Л.Л., «Електротехніка» Перова Т.В., «Матеріалознавство зварників» Ворона А.А., «Українська мова» Риженко В.С., «Правознавство» Нікуліна І.П., «Математика» Сологуб О.Ю., «Іноземна мова» Шишкова І.І., «Фізика» Криштопа Р.В., «Зарубіжна література» Єльцова О.О.;  уроки виробничого навчання з професій: «Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів» Міндарь Н.В., «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» Шкадіна А.І., «Електрозварник ручного зварювання» Острась З.М.,  «Кухар» Щербак О.В.,   «Муляр»    Шипілов М.С., «Кухар» Воскобойнікова Т.В.,  «Слюсар з ремонту устаткування котельних та пилопідготовчих цехів» Ситіна І.В.

Аналізуючи  проведені  відкриті  уроки, можна  зауважити, що  загальний  професійний  рівень  та  компетентність  педагогічних  працівників  знаходяться на достатньому рівні. Під  час аналізу  й  обговорення  уроків  забезпечувалась   цілеспрямованість  обговорення, принциповість, поєднана  з  доброзичливістю  у  критичних зауваженнях, аналіз  поєднувався  із  практичними  пропозиціями.

   З метою підвищення професійної майстерності і розвитку творчої ініціативи, педагогічними працівниками ліцею були підготовлені доповіді на педагогічні  ради:

Методист Озерова І.О. «Результати анкетування педагогічних працівників»;

Перова Т.В. «Підсумки роботи методичної комісії викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки за І семестр 2017/2018 н.р.»;

Сологуб О.Ю. «Підсумки роботи методичної комісії викладачів предметів загальноосвітньої  підготовки за І семестр 2017/2018 н.р.»;

Старусьова М.О. «Підсумки роботи методичної комісії майстрів виробничого навчання  за І семестр 2017/2018 н.р.»;

Криштопа Р.В. «Формування в учнів бажання вчитися через розвиток творчої ініциативи педагогів та учнів на уроках фізики»;

Ситін О.А. «Формування в учнів бажання вчитися через розвиток творчої ініциативи педагогів та учнів на уроках виробничого навчання».

Підвищенню освітнього рівня педагогів значною мірою сприяє проведена у встановленому порядку атестація викладачів. Гласна, об’єктивна і кваліфікована оцінка діяльності викладачів підвищує персональну відповідальність за якість педагогічної праці, стимулює удосконалення методичної майстерності і розвиток творчої ініциативи.

Атестація педагогічних працівників цього  року  носила   позитивно-динамічний   характер: підвищили рівень   кваліфікації – 3 особи, підтвердили – 5 осіб.

Результати атестація педагогічних працівників

№ з/п

ПІБ

Посада

Рішення атестаційної комісії

1.

Воскобойнікова

Тетяна Володимирівна

майстер виробничого навчання

Відповідає займаній посаді.

Відповідає  раніше встановленому

14 тарифному розряду.

2.

Горбенко

Надія Сергіївна

практичний психолог

Відповідає займаній посаді.

Відповідає присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст».

3.

Корнійчук

Зінаїда Миколаївна

майстер виробничого навчання

Відповідає займаній посаді.

Відповідає  раніше встановленому

11 тарифному розряду.

4.

Міндарь

Наталія Валентинівна

майстер виробничого навчання

Відповідає займаній посаді.

Встановити 13 тарифний  розряд.

 

5.

Москаленко

Тетяна Павлівна

керівник гуртка

Відповідає займаній посаді.

Відповідає раніше встановленому

12  тарифному розряду.

6.

Ситін

Олександр Анатолійович

майстер виробничого навчання

Відповідає займаній посаді.

Встановити 12 тарифний  розряд.

7.

Тіщенко

Юлія Валеріївна

майстер виробничого навчання

Відповідає займаній посаді.

Встановити 12 тарифний  розряд.

8.

Шкадіна

Алла Іванівна

майстер виробничого навчання

Відповідає займаній посаді. Відповідає раніше встановленому 14 тарифному розряду. «Майстер виробничого навчання І категорії»

 Так, на кінець 2017/2018 н.р. якісний склад педагогічних працівників складає: 

У 2017/2018 н.р. пройшли стажування такі майстри в/н: 

з/п

ПІБ

Місце проходження стажування 

1.

Ситіна І.В.

ПАТ «Центренерго» Зміївська ТЕС

2.

Ситін О.А.

ПАТ «Центренерго» Зміївська ТЕС

3.

Ситін А.В.

ПАТ «Центренерго» Зміївська ТЕС

4.

Шкадіна А.І.

ПрАТ «Зміївська овочева фабрика»

5.

Міндарь Н.В.

ПрАТ «Зміївська овочева фабрика»

6.

Воскобойнікова Т.В.

Кафе «Dat's», смт Слобожанське

7.

Щербак О.В.

Кафе «Dat's», смт Слобожанське

 Протягом навчального року 10 викладачів та майстрів в/н пройшли курсову перепідготовку:

№ з/п

ПІБ

Назва закладу

1.

Єльцова О.М.

Харківська академія неперервної освіти;

Харківський національний університет ім. Каразіна

2.

Шаповалова А.М.

Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук

3.

Старусьова М.О.

Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

4.

Єльцова О.О.

Харківський національний університет ім. Каразіна

5.

Сологуб О.Ю.

Харківський національний університет ім. Каразіна

6.

Шипілов М.С.

Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

7.

Штефан Є.П.

Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

8.

Острась З.М.

Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

9.

Горбенко Н.С.

Харківська академія неперервної освіти

10.

Москаленко Т.В.

Харківська академія неперервної освіти

   

 Аналіз роботи бібліотеки

за 2017/2018 навчальний рік

Бібліотека Зміївського професійного енергетичного ліцею є осередком інформаційної  роботи всього навчального закладу.

В 2017/2018 н.р. охоплення учнів бібліотечним обслуговуванням складало 98% від загальної кількості учнів. Охоплення педагогічних працівників складало 100%.

 Станом на 01.04.2018 р. забезпеченість підручниками з предметів загальноосвітньої підготовки (рів.стандарту) складала 13,5 %, середній відсоток забезпеченості підручниками для учнів 10 класу – 19 %, для учнів 11класу -7,9 %; забезпеченість підручниками з  професійної підготовки – 87,2%.

Протягом 2017/2018 н.р. прийнято на заміну втраченої літератури – 5 прим.; отримано в дар від користувачів – 7 прим., серед яких художня та навчальна література, придбано за кошти батьківського комітету – 8 прим. навчальної та методичної літератури; отримано замовлений посібник „Інформаційно-освітнє середовище професійно-технічних навчальних закладів” – 1 прим. . Загальна кількість літератури, що надійшла до фонду бібліотеки ліцею за 2017/2018 н.р. – 16 прим. .

За результатами вибору викладачами ліцею електронних версій оригінал-макетів підручників для 10 класу було оформлено замовлення на „Потребу закладів освіти в підручниках для 10 класу” для викладачів та учнів з 14 предметів. Чекають на додаткове замовлення підручники з предметів „Хімія” та „Біологія”.

Бібліотечний фонд поповнюється  та набуває сучасного змісту також шляхом передплати періодичних видань.

На 2018 рік передплачено 43 періодичних видання,  з них 31 видання – фахово-педагогічні.

     Завданням роботи бібліотеки ліцею є бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів у забезпеченні всіх напрямків навчально-виховного процесу, сприяння вихованню особистості, виховання в учнів інформаційної культури, сприяння підвищенню фахової педагогічної майстерності вчителів та майстрів в/н.

      Для реалізації цих завдань бібліотека намагається використовувати в роботі різні форми і методи, що спрямовані на задоволення інформаційних потреб  користувачів, організацію  обслуговування в напрямі освіти та виховання, спрямовані на підвищення якості інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу.

      На допомогу в роботі для викладачів, майстрів в/н, психолога, методиста, художнього керівника на базі статей періодичних видань створені та систематично поповнюються рекомендаційні бібліографічні списки (в  електронному вигляді) .

На початку навчального року на допомогу учням в підготовці до ДПА та ЗНО була оформлена  тематична книжкова виставка  „Готуємось разом до ДПА та ЗНО”.

В жовтні 2017 року в гр. С-97 проведено конкурс читців японської поезії хокку і танка, бібліотечний урок з майстер-класом „Фурошікі, або як японці дарують книжки”.

        Для інформування учнівського колективу були використані книжкові виставки-огляди навчальної літератури з предметів загальноосвітньої та професійної підготовки; складались індивідуальні рекомендаційні списки (на запит за темою дипломних робіт);оформлювались інформаційні куточки; надавалась допомога учням випускних груп у складанні списку використаної літератури до письмової екзаменаційної роботи.

      До календарних професійних свят та на час проведення в ліцеї предметних тижнів, тижнів професії в бібліотеці були оформлені виставки методичної, довідкової та навчальної літератури для підготовки спеціалістів з професії, проводилися бібліографічні огляди.

З метою інформування  та популяризації літератури серед різних категорій користувачів  до державних свят та з нагоди пам’ятних дат в читальному залі бібліотеки були оформлені тимчасові тематичні виставки , присвячені :

-          Дню українського козацтва «Козацької слави повік не забудемо!» та Покровам Пресвятої  Богородиці,

-          Дню української писемності та мови,

-           Дню пам’яті жертв голодомору та політичних репресій,

-          Дню пам’яті  Героїв Крут ,

-          Дню поезії – «Поети про дружбу та любов»,

-          Святу Великодня,

-           Дню Пам’яті та примирення,

-          Дню вишиванки,

також персональні виставки, присвячені  Марині Цвєтаєвій, Іллі Ільфу, Андрію Малишку, Андрію Головку, Миколі Кулішу, Джорджу Байрону, Стендалю, Жюлю Верну, Антону Макаренку.         

Було оформлено також тематичні виставки, присвячені Дню закоханих – „Чарівний світ кохання”, Всеукраїнському тижню безпеки – „Дорожня абетка”, педагогічній діяльності В.О.Сухомлинського – „ Просвітитель. Добротворець. Гуманіст.”

Виставки супроводжувались інформаційними оглядами літератури.

 В читальній залі  постійно діють тематичні виставки:

-          „Конституція – основний закон України”,

-          „Методичне забезпечення навчально-виховного процесу”,

-          „Куточок призовника”,

-          „Нові надходження”,

-          „Дарують учні та співробітники”,

-          „В боях за Харківщину”;

На сайт ліцею  бібліотекар подає інформацію щодо  проведених  бібліотечних заходів.

Протягом року бібліотекар постійно вивчала читацький інтерес учнів, проводила з ними рекомендаційні бесіди, надавала допомогу учням у пошуку необхідної літератури.

Консультувала читачів з питань самостійного пошуку інформації, правил роботи з довідковими виданнями.

Проводила роботу з боржниками.

Систематично ведеться робота щодо оформлення картотек, тематичних папок, документації (звітної, облікової, пов’язаної з оформленням  періодичних видань, одержанням підручників, видачею та збиранням їх у кінці навчального року).

Бібліотекар бере участь в проведенні методичних нарад.

На виконання постанови КМУ від 22.03.2017 №177 „Про припинення використання Бібліотечно-бібліографічної класифікації та впровадження Універсальної десяткової класифікації” та наказу МОНУ від 26.06.2017 №929 „Про впровадженя Універсальної десяткової класифікації в практику бібліотек” біліотека ліцею почала  систематизацію фонду за УДК. Наразі триває перестановка книжкового фоду бібліотеки згідно УДК, попереду  робота з перешифрування всьго документного фонду, а також алфавітного каталогу.

Аналіз фізкультурно-оздоровчої

та спортивно-масової роботи

за 2017/2018 навчальний рік

     За останнє десятиріччя чітко спостерігаються такі фактори, які впливають на стан здоров'я учнів, а саме : зростання навчального навантаження, вільний час діти все більше проводять за переглядом фільмів, за комп'ютерними іграми. Усе це призводить до гіподинамії, порушення постави , порушення зору.

   Сучасна медицина займається не здоров'ям, а хворобами, не профілактикою, а лікуванням. Завдання ж ліцею - зберегти, зміцнити здоров'я учнів, сформувати в них відповідальне ставлення до власного здоров'я.

 Здоров'язберігаючі технології не є чимось невідомим, таємним, чудодійним. Грамотно складений розклад уроків, використання вчителями на уроках та на перервах прийомів рухової активності, нейтралізації стресів, організації гарячого харчування, зв'язок навчального матеріалу з життям, озброєння учнів валеологічними та екологічними знаннями - це повсякденна діяльність школи.

  Діяльність учителя щоурочно повинна бути орієнтована на формування в дітей стійкої позиції, що передбачає визначення цінності здоров'я, почуття відповідальності за збереження й зміцнення власного здоров'я, поглиблення знань , умінь та навичок, пов'язаних з усіма складовими здоров'я (фізична, соціальна, психічна, духовна). Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров'я неможливе без реалізації всіх складових здоров'я.

     Пріоритетним завданням системи освіти є виховання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я й здоров’я оточуючих як до найвищої соціальної цінності, формування високого рівня здоров’я дітей та учнівської молоді, формування в учнів високого рівня культури здоров’я.

    Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.

    Навчальний предмет «Фізична культура» у загальноосвітніх навчальних закладах спрямований на формування широкого комплексу життєво необхідних знань, рухових умінь та навичок, забезпечення різнобічного розвитку фізичних і безпосередньо пов’язаних з ними психічних якостей. Заняття фізичною культурою повинні стати звичкою учня. Рух, змагання, самоствердження – природна суть фізичної культури і спорту.

    У 2017/2018  навчальному році  викладач фізичної культури здійснювала свою діяльність згідно з обраною методичною темою: «Стимулювання позитивного ставлення учнів до уроків фізичного виховання».

Діяльність викладача була спрямована на підвищення рівня викладання фізичної культури в  учнів через використання таких форм роботи вчителя, як :

- робота методоб’єднання з питань теорії та методики викладання фізичної

          кульутри;

- використання педагогічного досвіду вчителя –вчителя другої  

          категорії  Бондаренко В.А.;

- взаємовідвідування уроків;

- проведення відкритого уроку (Бондаренко В.А.);

- участь у обласній спартакіаді з фізичної культури серед учнів

        ПТНЗ;

- проведення тижня фізичної культури;

- самоосвіта вчителів;

- організація роботи з обдарованими дітьми.

Навчально-методична робота

    Організація і зміст фізичної культури в Зміївському професійному енергетичному ліцеї регламентується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про фізичну культуру і спорт», Положенням про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України, навчальними програмами з фізичної культури для учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

За даними моніторингового дослідження можна побачити, що з кожним роком кількість здорових дітей зменшується. Про це свідчать і результати медичного огляду нашого ліцею: діти,які віднесені до підготовчої групи-189;спец. мед. групи- 13; звільнені- 2. До початку навчального року було:

• проведено аналіз підсумків за минулий 2016/2017 навчальний рік;

• складені, обговорені та погоджені календарні плани роботи ;

• вивчені інструктивно-методичні рекомендації щодо організації та проведення контролю, заповнення сторінок журналу в умовах семестрової системи оцінювання навчальних досягнень учнів .

   Упродовж року проводилась робота щодо поліпшення фахової педагогічної та методичної майстерності , підвищувався їх теоретичний та  професійний рівень. Цьому сприяла поглиблена підготовка до уроків, виступи з доповідями, систематичне опрацювання періодичних видань, активна робота вчителя над методичними темами:

1. Робота з учнями з послабленним здоров’ям .( Бондаренко В.А.)

2.Формування ключових компетентностей через самостійне заняття фізичною культурою у школярів. ( Бондаренко В.А.)

3. Формувати знання, уміння і навички, необхідні учням для самостійного використання засобів фізичної культури в процесі свого самовдосконалення (Бондаренко В.А.)

Підвищення професійної компетентності вчителів фізичної культури

Ефективний педагогічний досвід викладача  популяризувався шляхом:

виступів на педрадах та МО вчителів предметників: «Диференційований підхід до викладання фізичної культури на основі фізичної підготовленості та здоров’я школярів». (Бондаренко В.А.);

¾                    «Інноваційні технології на уроках фізичної культури» (Бондаренко В.А.)

¾                    «Мотивація до пізнавальної діяльністі школярів на уроках фізичної культури» (Бондаренко В.А.)

міських змаганнях:

   З метою організації роботи щодо виховання ціннісного ставлення до суспільства і держави, усвідомлення єдності власної долі з долею Батьківщини, виховання почуття патріотизму, шанобливого ставлення до державної символіки, шанування героїв України, толерантного ставлення до історії та культури інших народностей, які проживають в Україні та інших державах,  знання і поваги законів України впродовж 2017/2018 навчального року за активної участі викладачів фізичного виховання та учнів проводились фізкультурно-оздоровчі заходи присвячені видатним подіям у житті Украіїни .

Постійні, присвячені:

¾                     тижню фізичної культури і спроту, де учні здобули наступні результати: 

Серед юнаків ІІ, ІІІ курсу та груп ТУ

1. Біг  100 метрів

I

Шепеля Сергій

С - 76

11,86 сек

Попов Віталій

Т - 127

12,50 сек

IIІ

Горобей Ілля

С - 16

12,60 сек

 

2. Біг 100м-дівчата

I

Хомицька Дар’я

С – 97

13.60 сек

Русанова Олена

С – 97

16.28 сек

IIІ

Посунько Ірина

С – 97

17.03  сек

 

3.Стрибки у довжину хлопці

I

Попов Віталій

Т - 127

290 см

Головін Артем

С - 16

275 см

IIІ

Лихочас Денис

С- 15

270 см

 

4.Стрибки у довжину з місця-дівчата

I

Котлярова Єлизавета

С – 56

185 см

ІІ

Лисак Катерина

С – 97

190 см

III

Карачева Наталія

С – 97

180 см

 

5. Підтягування на високій перекладині

I

Пересічанський Іван

С - 75

38 р

II

Попов Віталій

Т - 127

32 р

ІІІ

Шевченко В’ячеслав

С - 75

29 р

 

6. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи

I

Ніверенчук Олександра

Т - 127

50 разів

II

Стадніченко  Анастасія

Т - 127

39 разів

III

Радченко Анна

С – 97

30 разів

 

Естафета 4*100 м

I

С - 75

56,24 сек

II

Т - 177

57,15 сек

III

С - 16

57, 57 сек

 

 

 

 

 

Серед учнів І курсу

1. Біг 100 м-хлопці

I

Повпа Олександр

С - 17

12,51 сек

II

Чурилов Віталій

С - 77

12,72  сек

IIІ

Нирка Віталій

С - 17

13,06 сек

 

3.Стрибки у довжину з місця-хлопці

I

Чурилов Віталій

С - 77

265 см

II

Маслюк Данило

С - 77

250 см

II

Повпа Олександр

С - 17

250 см

ІІІ

Кукурузяк Сергій

С - 17

240 см

ІІІ

Ковальов Максим

С - 97

240 см

 

5. підтягування на високій перекладині

I

Колесник Руслан 

С - 17

28 р.

II

Нарожний Микита

С - 97

27 р.

II

Колісник Олександр

С - 17

25 р.

 

  1. Естафета 4*100 м- хлопці

I

С - 17

56,85 сек

II

С - 77

58, 92 сек

III

С - 57

1.01 сек

   Дню українського козацтва (10 жовтня) серед другого курсу з такими результатами:

І  місце – учні групи  С-  15

ІІ місце – учні групи С – 17

ІІІ місце – учні групи С – 77

Також протягом року була проведена внутрішньоліцейна спартакіада серед учнів всіх груп ліцею.

Маємо наступні результати:

-          міні – футбол:

Серед учнів І курсу: 

-   за І місце - учні групи С – 17

-   за ІІ місце – учні групи С – 77

-   за ІІІ місце – учні групи С – 57

Серед учнів ІІ курсу: 

-   за І місце - учні групи С – 16

-   за ІІ місце – учні групи С – 76

Серед учнів ІІІ курсу

-   за І місце - учні групи С – 15

-   за ІІ місце – учні групи  С - 75

-   за ІІІ місце – учні групи  С - 55

По ліцею серед  переможців:

-   за І місце - учні групи С – 15

-   за ІІ місце – учні групи  С - 16

-   за ІІІ місце – учні групи  С – 17

    -           настільний теніс:

Серед учнів І курсу: 

-   за І місце – учні групи Т - 177

-   за ІІ місце – учні групи С – 77

-   за ІІІ місце – учні групи С – 57

Серед учнів ІІ курсу: 

-   за І місце - учні групи С – 16

-   за ІІ місце – учні групи С – 76

Серед учнів ІІІ курсу

-   за І місце - учні групи С – 15

-   за ІІ місце – учні групи  С - 75

-   за ІІІ місце – учні групи  С - 55

По ліцею серед  переможців:

-   за І місце - учні групи С – 15

-   за ІІ місце – учні групи  С - 16

-   за ІІІ місце – учні групи  С – 17

 

    -           стріт - бол:

 

Серед учнів І курсу: 

-   за І місце – учні групи – Т -177

-   за ІІ місце – учні групи С – 77

-   за ІІІ місце – учні групи С – 57

Серед учнів ІІ курсу: 

-   за І місце - учні групи С – 16

-   за ІІ місце – учні групи С – 76

 

Серед учнів ІІІ курсу

-   за І місце - учні групи С – 15

-   за ІІ місце – учні групи  С - 75

-   за ІІІ місце – учні групи  С - 55

По ліцею серед  переможців:

-   за І місце - учні групи С – 15

-   за ІІ місце – учні групи  С - 16

-   за ІІІ місце – учні групи  С – 17

 

-   волейбол:

 

І  місце – учні групи  С-  16

ІІ місце – учні групи С – 77

ІІІ місце – учні  групи Т- 177

 

-   шахи:

 

І  місце – учні групи  С-  97

ІІ місце – учні групи С – 76

ІІІ місце – учні групи С – 16

 

-   шашки:

 

І  місце – учні групи  С-  16

ІІ місце – учні групи С – 75

ІІІ місце – учні групи С – 77

 

Робота з обдарованими дітьми. (позаурочна робота)

 

Зміївський професійний енергетичний ліцей заклад, що забезпечує науково-теоретичну, гуманітарну, загальнокультурну та фізкультурну підготовку обдарованих і здібних дітей. Ведеться систематична робота з обдарованими учнями і включає етапи:

-                   постійний моніторинг та виявлення обдарованих учнів;

-                   підготовчо-організаційний;

-                   робота з обдарованими та здібними учнями;

-                   робота з батьками обдарованих учнів;

-                   аналітико-узагальнюючий та коригувальний;

-                   заохочення обдарованих учнів.

Робота з обдарованими учнями відбувалася в режимі «урок - позаурочна діяльність-індивідуальна робота», під час якої використовувалися різноманітні форми роботи, спрямовані на розвиток їхнього інтелекту та фізичної підготовленості.

    Протягом року приймали участь учні ліцею в обласній спартакіаді згідно з положеннями.

 Результати нижче:

  1. Міні  -футбол – 4 загальнокомандне місце.
  2. Настільний теніс – 9 загальнокомандне місце.
  3. Стріт – бол – 4 загальнокомандне місце.
  4. Волейбол – 1 загальнокомандне місце.

Команда Зміївського професійного енергетичного ліцею приймала участь у змаганнях з волейболу  Комсомольської селищної ради серед юнаків та дівчат і здобула призові місця.

Серед юнаків :

І -  місце

Серед дівчат :

ІІІ месце

 

Матеріально-технічне забезпечення спортивної зали

Упродовж 2017/2018 навчального року спортивна зала поповнювалась:

  • дидактичним матеріалом;
  • методичними матеріалами.           

Забезпечення програмами

   Навчально-виховний процес з фізичної культури у 2017/2018 н.р. здійснюється за робочими навчальними планами, що складаються на основі типових навчальних планів професійно – технічних навчальних закладів і затверджуються відповідним органом управління освітою. Типовими навчальними планами професійно – технічних навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році на вивчення предмету «Фізична культура» передбачено 2 години на тиждень.

  В роботі вчителя фізичної культури  у 2017/2018  навчальному році були проблеми, що потребують подальшого розв’язання:

-                   недостатня кількість спортивного інвентарю.

   Ураховуючи зазначене вище, у новому 2017/2018 навчальному році вчителям фізичної культури продовжити  працювати над реалізацією методичної теми.

Відповідно до неї будуть розв’язані наступні пріоритетні завдання

1. Продовжити пошук альтернативних шляхів ефективної реалізації творчих здібностей обдарованих учнів.

2. Залучати  обдарованих та талановитих учнів до спортивно-масової роботи.

3. Підвищувати професійну компетентность вчителів методичного об’єднання.

4. Активніше впроваджувати інформаційні технології у навчально-виховний процес з метою підвищення рівня ІКТ вчителів.

5. Продовжити роботу над удосконаленням уроку як засобу розвитку та самореалізації творчої особистості вчителя та учня.  

6. Упроваджувати сучасні освітні технології, створюючи умови для реалізації освітніх запитів кожного учня.

АНАЛІЗ РОБОТИ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРАЦІ

за 2017/2018 навчальний рік

Служба охорони праці Зміївського професійного енергетичного ліцею організована згідно з Законами України "Про охорону праці", "Про пожежну безпеку", Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти", затверджених наказом України № 1669 від 26.12.2017.

Відповідно до вимог нормативних документів у Зміївському професійному енергетичному ліцеї, розроблена  документація з питань дотримання безпеки та охорони праці, затверджені положення Про службу охорони праці, створені  комісії по навчанню та перевірці знань з охорони праці, створені програми навчання, плани-графіки проведення навчання та білети по перевірці знань.

На керівників підрозділів покладено відповідальність за дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності у підпорядкованих їм підрозділах. Створено і активно працює кабінет охорони праці, який забезпечений законодавчими, нормативно-правовими, нормативними актами з охорони праці, безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки. Службою охорони праці ліцею розроблені і впроваджені в дію відповідні положення, інструкції і правила, що в свою чергу допомагають створювати безпечні умови праці і навчання учасників освітнього процесу.

Інформація  щодо виконання заходів з охорони праці заслуховується на спільному засіданні адміністрації та профспілкового комітету. Метою  цих заходів є створення безпечних умов праці і навчання учасників освітнього процесу.

Створена та працює система навчання та інструктування учнів та співробітників. Усі прийняті на роботу та зараховані на навчання прослуховують вступний інструктаж за відповідною програмою. Перед початком роботи усі інструктуються за програмою первинного інструктажу. Такий порядок діє і перед початком кож­ної теми на уроках виробничого навчання. За необхідністю проводяться позапланові та цільові інструктажі. У кожному навчальному кабінеті та майстернях є в наявності інструкції з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів, інформація про відповідальних за кабінети; куточки охорони та безпеки життєдіяльності, наочність – плакати із зображенням передових прийомів праці, журнали оперативного контролю.

Переглянуті за новими вимогами  і впроваджені в дію посадові інструкції, в яких враховані питання охорони праці та безпеки життєдіяльності. Питання організації та створення безпечних умов праці, навчання учасників освітнього процесу, виконання приписів державних органів нагляду виражені в наказах та розпорядженнях по ліцею. На підставі діючих інструкцій організовуються і проводяться інструктажі з охорони праці з обов’язковим записом у журналах обліку проведення інструктажів.

На підставі „ Положення про порядок навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності  учасників освітнього процесу Зміївського професійного енергетичного ліцею ” проводиться навчання та  організовується перевірка знань з охорони праці як учнів так і працівників ліцею. Розроблені програми проведення інструктажів.  Один раз на три роки навчання та перевірку знань з питань охорони праці проходять посадові особи. Керівний склад ліцею  атестований з питань безпеки життєдіяльності у 2016 р. Навчання майстрів виробничого навчання, педагогічних працівників та інших працівників проведено комісією ліцею. Всього пройшли навчання  66 чол. Новоприйняті працівники проходять навчання при прийомі на роботу, перевірку знань проводить постійно-діюча комісія  ліцею.

За 2017/2018 навчальний рік службою охорони праці також були організовані та проведені загальноліцейні заходи:

  1. Конкурс плакатів з охорони праці за професіями в якому прийняли участь майже всі групи.
  2. Була проведена внутрішньоліцейна олімпіада з предмета «Охорона праці» в якій прийняли участь всі бажаючі.
  3. За відповідним графіком відбулися тренування з евакуації на випадок надзвичайних ситуацій. Під час цього заходу була надана змога учням спробувати застосувати вогнегасники під час умовного загорання.

Своєчасно організовується і проводиться підготовка ліцею до нового навчального року. Спеціально створеною комісією перевіряється і оформлюються відповідними актами кожен навчальний кабінет, майстерня, лабораторія, спортивний зал, спортивний майданчик. Вчасно проводиться перевірка внутрішнього електричного опору мережі на що відповідною організацією складається акт. На 100 % на даний момент ліцей забезпечений первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками).

У 2017/2018 навчальному році зафіксовано випадків травматизму: серед працівників у побуті – 5 чол.; серед учнів – 1 чол (нещасний випадок з учнем гр.. С-55 Московкіним Олександром, що трапився 23.02.2018 ).

Хочеться  зауважити, що всі травми мають невиробничий характер.

Щомісячно проводиться аналіз стану дитячого травматизму і постійно вживаються заходи, спрямовані на профілактику і попередження травматизму.

Серед них такі:

  1. Проведення різних видів інструктажів з безпеки  життєдіяльності протягом року.
  2. Перед кожним виходом учнів на канікули класні керівники та майстри виробничого навчання проводять відповідні інструктажі:

2.1.З безпечної поведігки у зимовий період (поведінка на льоду);

2.2.З безпечної поведінки у весняно-літній період;

2.3.Правила безпеки  під час використання газових приладів і ще багато різних інструктажів з метою максимального попередження травматизму в учнівському колективі.

У своїй діяльності служба охорони праці ліцею співпрацює з різними громадськими організаціями.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму учнів у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу,  як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку» та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу ліцею з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації.

У ліцеї в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці.

Служба охорони праці ліцею систематично контролює дотримання чинного законодавства, міжгалузевих, галузевих та інших нормативних актів, виконання працівниками посадових обов'язків з питань охорони праці.